Specialist @Work

Specialist @Work: dé klantcontact specialist die uw organisatie een stapje verder brengt

Klantcontact organisaties staan vaak onder grote druk om kosten te besparen, terwijl de werkdruk niet lager wordt. En ook de kwaliteit van uw dienstverlening wilt u op een hoog niveau houden. Uw klanten zijn tenslotte uw belangrijkste asset. U kunt dat op verschillende manieren realiseren. Bijvoorbeeld door uw klantcontact processen anders in te richten. Of de klant andere kanalen aan te reiken waarop hij u kan bereiken waardoor u de contacten efficiënter kunt afhandelen. Afhankelijk van uw klantcontact strategie.

Staat u ook voor deze uitdaging en kunt u daar best wat hulp en advies van buitenaf voor gebruiken? Met zichtbaar resultaat, maar zonder langdurig en kostbaar adviestraject?

Agilis heeft de dienst Specialist @Work ontwikkeld. Tegen een vast, laag maandelijks tarief staat er een ervaren specialist tot uw beschikking, die u coacht, helpt bij de operatie en verdere ontwikkeling van uw klantenservice organisatie. Zowel bij u op locatie als telefonisch. U kunt deze dienst afsluiten vanaf een half jaar.

Onze specialist start met een scan van uw klantcontact organisatie en stelt samen met u een plan van aanpak op met daarin de belangrijkste resultaatgebieden. Hier wordt gedurende de duur van de  dienstverlening op gestuurd.

Ons Specialist @Work-abonnement biedt u standaard:

  • Scan op HRM, techniek, kwaliteit en processen
  • Roadmap met vastlegging van prioriteiten en deliverables
  • Coaching van uw manager en/of medewerkers
  • Specialisten tot uw beschikking voor zowel operatie als advies
  • Support Desk voor al uw operationele klantenservice vragen

Wilt u weten wat onze Specialist @Work voor u kan betekenen? Vul onderstaand formulier in, dan bellen wij u voor een afspraak.

 

Bel Mij