Wij helpen u graag uw sales- en servicekanaal te versterken

Agilis helpt al meer dan 15 jaar bedrijven te excelleren in klantcontact. Zowel in sales als in service. Omdat wij geloven in Customer Excellence, is het onze drive om klantcontacten aantoonbaar efficiënter en effectiever te maken en kwalitatief naar een hoger niveau te brengen. Hierbij kijken wij naar de klantcontactprocessen breed in de organisatie. Door deze processen goed te organiseren en slim in te richten, verhogen wij de kwaliteit van de klantcontacten. Tegen zo laag mogelijke kosten.

Hoe goed de best practices en tools van Agilis ook zijn, uiteindelijk maken de mensen het verschil. Bij Agilis geloven wij in happiness op het werk. Werkplezier brengt de beste resultaten naar boven en zorgt ervoor dat Agilis een organisatie is waar medewerkers met het grootste plezier willen werken. Wij hebben daarom een Chief Happiness Officer (CHO) die dit daadwerkelijk bewaakt. De CHO zorgt ervoor dat de waarden die de organisatie heeft worden nageleefd en dat we er als team voor staan. Dit zorgt er weer voor dat u als klant de beste resultaten krijgt met medewerkers die dit werkplezier ook bij u kunnen overbrengen. Het samenspel tussen uw medewerkers en de mensen van Agilis resulteert dan ook in een hoge performance.

Onze medewerkers hebben uiteenlopende achtergronden en ervaring, maar hebben een gemeenschappelijke passie voor slim, plezierig en professioneel contact met klanten. Bedrijven kiezen voor Agilis om de no-nonsens manier van werken; praktisch en resultaatgericht.

Wilt u ons beter leren kennen, neem dan contact met ons op.

Contact

Wat onze opdrachtgevers zeggen:

Onze klanten