Klantcontact Scan

Wilt u meer inzicht in de processen van uw klantcontact organisatie? Weten op welke vlakken u het goed doet en waar u verbeteringen kunt realiseren? Agilis heeft een Klantcontact Scan ontwikkeld die u helpt om mogelijke verbeteringen en kostenbesparingen inzichtelijk te maken.

Geen omslachtige rapporten, maar een heldere presentatie met duidelijke conclusies en aanbevelingen. Met een actielijst met prioriteiten en wie dit kan uitvoeren in uw organisatie, eventueel met ondersteuning van Agilis.

partner empowerment portal klantcontact scan

Met onze Klantcontact Scan krijgt u:

  • Inzicht in de status quo 

Wat is de huidige stand van zaken binnen uw klantcontact organisatie.

  • Inzicht in mogelijke besparingen

Ervaring leert dat 10-25% besparing realistisch is.

  • Een concreet actieplan met prioriteiten, actiepunten en vervolgstappen

Wilt u meer weten over de Klantcontact Scan en hoe u daarmee uw organisatie kunt optimaliseren? Vul onderstaand formulier in, dan bellen wij u voor een afspraak.

 

Bel Mij