Het is onze drive om uw klantcontacten aantoonbaar efficiënter en effectiever te maken

Lees Verder

Klanten zijn kritischer dan ooit en de verwachtingen van klanten zijn sterk toegenomen. Simpelweg voldoen aan klantverwachtingen is niet genoeg meer. We moeten excelleren in klantcontact en klantverwachtingen overtreffen. Klantgericht ondernemen is een randvoorwaarde om dit te bereiken en dat kan alleen als de hele organisatie is ingericht met de klant als uitgangspunt. Dit noemen we Customer Excellence. Customer Service en Sales afdelingen hebben hierin een heel belangrijke rol. Zij hebben tenslotte veelvuldig direct en indirect contact met klanten en hebben daardoor een grote invloed op de Customer Happiness.

Agilis gaat samen met u aan de slag om uw Customer Happiness strategie te bepalen en de benoemde ambities te realiseren. We maken de organisatie en processen inzichtelijk en helpen u deze te optimaliseren. Van klant tot ketenpartners en techniek tot medewerkers. Daarna wordt de kennis, kunde en methodiek overgedragen zodat u het verder zelfstandig kunt uitvoeren. Dat doen we aan de hand van onze Customer Excellence Roadmap.

Bedrijven kiezen voor Agilis om de no-nonsens manier van werken; praktisch en resultaatgericht.

Ik wil meer waarde halen uit mijn klantcontacten

Ik wil een multichannel klantenservice

Ik wil kosten besparen maar wel klantgericht blijven

Haal meer uit uw klantcontacten

Haal meer waarde uit uw klantcontacten door een volgende stap te zetten in uw klantcontactstrategie. Wij helpen u om de huidige activiteiten vanuit een andere invalshoek te bekijken en uw klantcontacten te professionaliseren. Het doel: Customer Happiness.

Ik wil mijn team ontwikkelen

Om van klanten fans te maken is het van belang dat medewerkers weten waarmee zij de klant kunnen verrassen. Wij hebben een aantal trainingen samengesteld die daarbij gaan helpen.

Lees Verder

Planning & Forecasting

Service Excellence door juiste planning & forecasting. Plant u al op basis van aanbod? Om meer waarde uit uw klantcontacten te halen is een goede planning & forecasting essentieel.

Lees Verder

Specialist @Work

U wilt kosten besparen en toch vooruit. Kwaliteit voor uw klant én een effectievere bedrijfsvoering. Soms kunt u daar best wat hulp van buitenaf voor gebruiken.

Lees Verder

Failure / Value Demand Analyse

Uw klantcontact kosten reduceren met 10-50% met nog gelukkiger klanten? Meer dan 50% van de telefoontjes van klanten is vaak onnodig. Maar hoe kunt u deze voorkomen?

Lees Verder

Klantcontact Scan

Wilt u meer inzicht in uw klantcontact processen? Weten op welke vlakken u het goed doet en waar u verbeteringen kunt realiseren? Maak snel en overzichtelijk alle mogelijke verbeteringen en kostenbesparingen inzichtelijk.

Lees Verder

Ik wil een multichannel klantenservice

Bedien uw klant optimaal door naadloze service te bieden via meerdere kanalen. Wij helpen u om uw huidige klantenservice via meerdere kanalen waaronder social media bereikbaar te maken. Van strategie tot transitie en beheer.

Specialist @Work

U wilt kosten besparen en toch vooruit. Kwaliteit voor uw klant én een effectievere bedrijfsvoering. Soms kunt u daar best wat hulp van buitenaf voor gebruiken.

Lees Verder

Failure / Value Demand Analyse

Uw klantcontact kosten reduceren met 10-50% met nog gelukkiger klanten? Meer dan 50% van de telefoontjes van klanten is vaak onnodig. Maar hoe kunt u deze voorkomen?

Lees Verder

Klantcontact Scan

Wilt u meer inzicht in uw klantcontact processen? Weten op welke vlakken u het goed doet en waar u verbeteringen kunt realiseren? Maak snel en overzichtelijk alle mogelijke verbeteringen en kostenbesparingen inzichtelijk.

Lees Verder

Ik wil kosten besparen maar wel klantgericht blijven

Reduceer uw servicekosten door uw servicekanaal slimmer in te richten. Wij stellen voor u een stappenplan op naar Customer Excellence: Customer Happiness door Service Excellence. Oftwel, uiterst tevreden klanten terwijl we uw service proces optimaliseren waardoor kosten bespaard worden.

Ik wil mijn team ontwikkelen

Om van klanten fans te maken is het van belang dat medewerkers weten waarmee zij de klant kunnen verrassen. Wij hebben een aantal trainingen samengesteld die daarbij gaan helpen.

Lees Verder

Planning & Forecasting

Service Excellence door juiste planning & forecasting. Plant u al op basis van aanbod? Om meer waarde uit uw klantcontacten te halen is een goede planning & forecasting essentieel.

Lees Verder

Specialist @Work

U wilt kosten besparen en toch vooruit. Kwaliteit voor uw klant én een effectievere bedrijfsvoering. Soms kunt u daar best wat hulp van buitenaf voor gebruiken.

Lees Verder

Failure / Value Demand Analyse

Uw klantcontact kosten reduceren met 10-50% met nog gelukkiger klanten? Meer dan 50% van de telefoontjes van klanten is vaak onnodig. Maar hoe kunt u deze voorkomen?

Lees Verder

Klantcontact Scan

Wilt u meer inzicht in uw klantcontact processen? Weten op welke vlakken u het goed doet en waar u verbeteringen kunt realiseren? Maak snel en overzichtelijk alle mogelijke verbeteringen en kostenbesparingen inzichtelijk.

Lees Verder